Monday, March 15, 2010

Adli...New Bike...

hihi...air mata anak mama pun ada lagi...




Masih lagi berkisarkan mama outstation....sebelum mama outstation, papa ada belikan adli basikal baru...sempena kena tinggak rumah wan dia...huhu...masa nak simpan basikal kat dalam bonet keta...adli dah merenggek..dia ingatkan mama n papa tak belikan basikal..so terpaksa lah letak basikal tu kat dalam kereta...bagi dia nampak...dah masuk dalam kereta..ini pulak kerenah anak mama...dia nak naik basikal tu...nasib baiklah wan dia ada kat belakang tu...blh pegang2kan adli masa dia naik basikal...dah naik baru tersenyum...broommm3x...bunyi dia...hehe...
dah dapat naik tu pun..suara dia start la bisig..tah apa lah yg anak mama cakap ni....yg mama dengar nanak...no,no,no...itu jelah antara vocal yg mama blh faham...rupa2 yg nanak n no,no,no tu dia tak bagi wan dia pegang basikal tu...hehe...alahai anak mama sayang...
so utk kawan2 adli mama upload kan keletah adli naik basikal dalam kereta....:)

4 comments:

  1. hello.....tq sbb sudi jengah adli...

    ReplyDelete
  2. salam kenalan..
    adli lebih kurang sebaya ngan anak alin..
    hehe adli sure dh x sbr nk naik basikal nyerr tuu..bdk laki mmg gituu kan..

    ReplyDelete
  3. salam alin...
    anak alin muda 1m dr adli...
    aha..time ni mmg dia tak sbr...bila dah dpt naik tu..senyum menyerengai...gembira dpt aik juga...

    ReplyDelete